Sekapur sirih

Assalamualaikum buat semua pembaca sekalian. Terima kasih kerana sudi melayari blog ini. Semoga kalian mendapat info-info baru dan bermanfaat untuk diketahui dan diamalkan insya allah.

14 April 2009

Mohon ruang bernafas


Selaku moderator, wasilah maya Nisa' Kawasan Tawau, saya memohon sejuta kemaafan atas "kelembapan" blog akhir-akhir ini. Saya akur bukan soal tidak mempunyai kemudahan, bahkan saya mempunyai ruang untuk berada dihadapan laptop dan mengakses internet lebih daripada 12 jam. Namun, sedikit kebuntuan idea mencorak blog tunggal Nisa' Kawasan Tawau ini.


Setelah merenung langkah dan strategi terbaik memastikan blog ini sentiasa segar, berinformasi dan terkini, saya telah menjadikan blog ini tanggungjawab semua ahli usrah pimpinan Nisa'. Tidaklah beban ini hanya saya yang galas :D


Objektif lain idea ini adalah memberi ruang untuk pimpinan Nisa' menyumbangkan karya dan buah fikiran mereka. Semoga usaha dan sokongan yang diberikan oleh semua pimpinan Nisa' Kawasan Tawau akan menjadikan blog ini terus menjadi rujukan dan sumber informasi buat semua ahli nisa' dan masyarakat Tawau khususnya dalam mengenali Nisa' Kawasan Tawau dengan lebih mendalam.


Nisa' ~ Penghubung Generasi Muda ~


~amirah izzati yasse ~

No comments:

Post a Comment